20.1.11

Segon any de bloc

Qui ho diria! Ja han passat dos anys des de que vaig començar a escriure aquí.... (passa el temps volant!).

Com ja vaig fer l'any passat, faré un post balanç.

Ja he acumulat més de 200 post des de l'inici (més de la meitat fets en el darrer any), i el bloc és clarament una miscel·lània o poti poti molt  personal.

Sembla que tinc algun lector habitual més dels tres de l'any passat (benvinguts!), perquè segons indiquen les estadístiques (ara que no sé si fiar-me perquè les del propi Blogger diuen unes coses i les de Histats unes altres, encara que totes dues coincideixen en la xifra que vindrà a continuació) en aquest any s'han vist unes 1.800 pàgines del Món de les Ones, i poc a poc vaig trobant a la xarxa lectures blogueres que m'interessen (i a les que també agrado, segons diuen).

De moment no tinc cap gran idea de renovació del bloc, i pel moment seguirà com està, encara que estic oberta a propostes...... (sempre dignes, és clar!).

1 comentari:

  1. Enhorabona, cada dia s'obren i es tanquen blocs. Dos anys no són molts ni pocs... La qüestió és mantenir-se i veure que la reflexió que fas serveixi d'entrada per a tu mateixa. Quan escrius els pensaments maduren i així també creixem. Si aportes alguna cosa als altres és clar que satisfà però aquest no ha de ser l'objectiu. Endavant i ànims!

    ResponElimina