18.1.11

Em quedo més tranquil·la

Després del reportatge sobre l'obsolencència que vaig veure, una imatge s'em va queda gravada el cap, i a l'ànima,: milers d'ordinadors que el primer món no vol abocats sense control en un camp de Ghana.

No sé per què, però això em va impactar. De tal manera que si fins ara ja em costava canviar una cosa perquè si, a partir d'aquest moment, encara més.

I en mig d'aquests pensaments, pafff, va i es trenca la tauleta que sostenia la nostra tele (de les d'abans tenia, té, quinze anys) i l'aparell va a parar al terra, però no es trenca, encara que la imatge no es sintonitza, vaja que no s'acaba de veure bé.

Jo no la volia portar a arreglar (primer perquè em costaria més que una tele nova, i segon perquè ja teniem la idea de canviar de tele per una plana que ens permetés veure els titolars del 3/24). Però tampoc la volia llençar (tot i que ja havia demanat hora al servei de recollida de mobles vells de l'ajuntament).

Així que vaig insistir durant un parell de dies a veure si la tele es veia i..... Eureka, Ja es veu!. Només calia canviar la TDT!

Ara només em queda trobar a algú que vulgui la tele vella....

... i ja el tinc. Un company de feina que no en té i estaria encantat de seguir fent-la funcionar....
Uff! em quedo més tranquil·la perquè, si més no, evito que la NOSTRA TELE, vagi a parar de moment a Ghana, i segueixo mantenint un dels valors de casa: REUTILITZAR (m'encanta!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada