27.3.11

Planning per un diumenge a casa

Diumenge al matí, i canvi hora (vaja que tenim una hora menys i això asseguren que és un gran estalvi per la humanitat!). Encara no m'he llevat però el meu cap ja ha pensat què HAURIA de fer durant tot el dia.

Sento ploure i em sembla que serà possible acomplir-ho tot....

Veure passar la caravana del Rally de Sitges de cotxes antics, veure el final de la Volta ciclista a Catalunya en directe, preparar el dinar d'avui i de demà, jugar amb les nenes, tenyir-me, triar la roba que ja no porto i fer una bossa per donar, escriure un post, contestar un correu pendent, llegir una mica i veure una pel·lícula.

Bé, no està mal. No és glamorós però és el que és.

Al final del dia, ho he fet tot i a més a més, afegiré que he fet una bona passejada i he menjat xurros.

1 comentari:

  1. Jo no planifico res... Avui m'he llevat a les 8, o sigui els set hora vella, plovia tronava i llampegava, he donat esmorzar a la Maulet (la gateta) he tapa a la Fosca (la gossa), he menjat un iogurt i m'he quedat mirant la pluja, més tard he esmorzat, he escrit una mica he llegit, en fi m'he anat vestint el dia... Amb això del xurros si qeu m'has fet dentetes...

    Des del far bona nit.
    onatge

    ResponElimina