10.3.11

Bosses i carro...

... els meus nous companys de compra.

Bé, nous, nous....  de fet ja fa algun temps que m'acompanyen al super, a les botigues o al mercat cada divendres, però darrerament amb la lenta, però inaturable, desaparició de les bosses de plàstics gratuïtes (primer el Carrefour, després La Sirena i el Mercadona), s'han fet  INDISPENSABLES I INSEPARABLES.

Fins fa no res, en els supers ens obsequiaven amb desenes de bosses de plàstic amb el seu logo (així els hi fèiem propaganda gratuïta) o en les botigues més petites bosses llises (blanques o verdes) més fortes. Moltes anaven a les escombraries (a casa de manera literal perquè les utilitzem com a bosses d'escombraries pròpiament, i ara comencem a tenir un nombre reduït d'existències.....) i en pocs casos es reutilitzaven. Doncs ja em sembla bé el canvi.... (ara que també tinc la meva contra: i què passa amb les empreses que en dediquen a produir aquestes bosses?????)

Per a compensar-nos, ara de tant en tant som obsequiats per alguna institució (agència catalana de residus, associació de comerciants del barri....) per unes noves bosses de roba o de plàstic duríssim, amb eslògans de conscienciació ecològica... També hi ha la possibilitat de comprar una bossa d'aquestes característiques però del super de torn (amb més disseny, però no m'agrada, a sobre de comprar-la i pagar-la els hi fas propaganda.... i això, no, que ho paguin.....).

Així jo tinc la meva de roba en color cru de no sé quina agència. Per donar un toc més personal, tinc un carro ben llampant amb ratlles taronges i liles i una bossa vermella de roba amb estampat de flors.... Vaja, que no passo gaire desapercebuda, oi?

3 comentaris:

  1. Hehehe la meva mare també sempre va amb el seu carro de la compra... i el porta pleníssim quan torna!!

    Jo sempre vaig amb bosses... i que no pesin massa!... Les coses que pesen les va a comprar el meu marit ;-)

    Si algun dia veig algú amb un carro a ratlles taronges i liles i una bossa vermella ja sabré qui és :-))

    ResponElimina
  2. i tant... fixa't... ara no em busquis per Reus, si més no amb carro de la compra.

    ResponElimina
  3. Hehehe de tant en tant vaig a Barcelona a veure la família :-))

    ResponElimina