30.3.11

Una mica de xocolata

Porto uns dies que després de dinar necessito pendre una mica de dolç...

Com que dec ser de les poques persones al món a les quals no agrada el cafè (ni tampoc els ous ferrats, això ja és una raresa....), fa dies que vaig decidir tenir una rajola de xocolata al calaix de la taula de l'oficina. No és negra del 90% (que és la que més m'agrada) perquè per casa corria una rajola de xocolata amb llet immensa (d'aquelles que pràcticament només trobes a Andorra) i una altra d'igual però de tamany normal, i havia que donar-lis sortida.

Tanmateix, aquesta presa diària em senta tan bé..... ara que si he de dir la veritat estic desitjant que s'acabi per portar una de negra, negra.

2 comentaris:

  1. A mi m'agrada més la xocolata amb llet que la negra-negra :-) Me'n dones un trosset? ;-)

    ResponElimina
  2. La xocolata és un dels principals motius de "garrotades" a casa. Semblem el coi de Golum aquell reclamant-ne la propietat.

    ResponElimina