29.2.12

Desintoxicant-me

Segurament no ho hauria de dir aquí, però avui he decidit fixar quin ha de ser el temps que dedicaré als blogs (això ja ho tenia clar), però també a les xarxes socials.

Aquestes últimes em portaven pel carrer de l'amargura. No és que em dediqui a escriure del tot venalitats (només una mica), però el cert és que per mi ha estat "quasi adictiu" veure com moure't una mica per les xarxes socials feia que el teu blog (l'altre, és clar) agafés una certa embranzida. I com qualsevol addicció, sempre et reclama més, i més, i més...

Així que ja està. Des d'avui deixo el prime time (perquè confirmo que les xarxes socials, igual que la tele té prime time) per altres. Jo a lo meu, a ser jo. A estar pel que he d'estar en cada moment. I ser conscient que per molt que m'agradi el meu "hobbie blogaire", és només això: UN ENTRETENIMENT.

Espero ensortir-me, i no haver d'anar a un centre de rehabilitació (je, je, je)....

Ara suposo que podré entendre perfectament a aquells fumadors que deixen de fumar però que es moren de ganes de no haver-ho deixat! Prometo, des d'aquí, no tornar-me a ficar amb ells.

De totes maneres, i ho dic públicament, jo crec que podria ser una bona community manager (aquesta professió que està tan de moda ara). El tema em va. Ja sabeu, si algú busca aquest perfil.....

Per complementar el meu post, podeu llegir: Dieta digital, La Vanguardia (i que consti que l'he llegit en paper després d'escriure el post...).

4 comentaris:

  1. No saps com t'entenc. Jo estic més que molt enganxat des de fa molt de temps; per ara ho porto dignament, però sempre em dic que en algun moment hauré de fer una mica de dieta (digital), jo també.

    La qüestió és disfrutar i no sentir-se obligat, presoner dels propis hobbies.

    ResponElimina
  2. Jo tinc la sort de no estar ficada enlloc més que als blogs. No tinc ni "feisbuc", ni "tuiter" ni res de tot això... No m'acaben de fer el pes.

    Que vagi bé la dieta i, ja saps, força de voluntat!! :-))

    ResponElimina