1.3.12

Taca vermella

Jo també he viscut els meus moments "World Mobile Congress" (o alguna cosa així) a Barcelona.

Un congrés que finalment s'ha pogut celebrar "sense incidents" perquè els treballadors dels transports de la ciutat van decidir no fer vaga, en contra de les consignes dels sindicalistes (personalment, penso que ja els hi val voler pressionar així per reclamar uns termes més que beneficiosos dels seus convenis, quan més de la meitat del país no pot protestar per res perquè van al carrer i prou, o quan els mateixos sindicats estan fent fora gent!).

Bé però tornem a la meva participació congressista....

La primera, la de circular durant una setmana en cotxe per una urbe plena d'autocars, minibus, taxis ocupats, monovolums fent les feines de taxi... (que vist així em va donar per pensar en on estava el problema si haguessin fet la vaga els de TMB).

La segona, la de comprovar que realment hi ha vingut prou gent a la trobada per a que tot i la flota automobilística el metro a plaça d'Espanya anés de gom a gom. Per raons que no explicaré, em vaig trobar a les 8 del vespre dins un vagó del metro a la mencionada estació on jo era l'única que anava amb el cap aixecat, sense smartphone que mirar (tot i que he de confessar que quasi em moro de ganes de tenir-ho, i de fet anava pensant: IMAGINA'T QUE ARA UN D'AQUEST VA I ET REGALA UN APARELL D'AQUESTS, ENCARA QUE SIGUI UN MODEL OBSOLET!), sense acreditació penjant del coll i, sobretot, sense vestit de color negre, marengo i colors foscos similars. Jo anava d'un meravellós color vermell (recordeu el meu abric?) però ningú es va adonar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada