6.2.09

Desperta a les 3.00 hores

He dormit 4 hores, i de nou sento una veueta cridar "mama! mama!".


M'aixeco d'inèrcia. M'atanso al llit de la nena petita. Li dono xumet i intento que s'estiri de nou per continuar dormint. Però no m'ensurto (em té el número agafat, i m'estira els braços per a que l'agafi i la tregui del llit amb una latent amenaça de posar-se a cridar i despertar a la seva germana).


La trec i l'estiro al sofà. Li preparo un biberó. Avui és més petit que ahir: a veure si aconsegueixo que d'aquí a pocs dies ja no es desperti a mitjanit per pendre un "bibo"! (de fet hem tornat a aquest costum fa dos mesos, perquè des de l'estiu ja dormia d'una tirada). Se'l pren en una volada, i tranquil·lament la deixo al llit i s'adorm. No han passat ni 10 minuts! M'estiro al llit i a dormir...


Però no. El meu cap ja està en circulació, a una velocitat que segur que depassa qualsevol dels límits establerts a l'àrea metropolitana barcelonesa: Què posaré d'aperitiu al dinar familiar de dissabte? Què em falta a la nevera? I al rebost? (llet, formatgets, pernil, macarrons, pasta de sopa....). Divendres a la tarde aniré a comprar abans de recollir la nena a l'escola. Què compraré al Lidl? I a la fruiteria? Passo pel Dia abans? Millor vaig al Mercadona el dissabte al matí i, a més, compro el pa del dinar i les coses que els hi falten als avis...Què faig de dinar el diumenge? Ho he deixar preparat perquè al matí anirem pel centre de Barcelona a veure acabar la mitja marató i, a lo millor passar una estona per la ludoteca de la Ciutadella... Prepararem uns bunyols perquè en (diguem-li J) celebri a la feina els seus 42 anys? No s'estovaran massa? Serà diferent a la tarta de Santiago d'altres anys....


Giro cap aquí, giro cap allà, però continuo sense adormir-me.


Llavors penso que podia fer un post, i l'escric al meu cap. Segueixo desperta....


M'aixeco. Són les 3:44 hores. Obro l'ordinador i començo a escriure: "Desperta a les 3:00 hores...."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada