22.12.09

Loteria de Nadal

Un any més he estat (en el fons, però molt en el fons) pendent del sorteig de la loteria de Nadal. Només jugo al número de la feina, i com que en tot el matí no s'ha sentit una mosca, tinc pel cert, que no ens ha tocat la grossa, i segurament, ni la pedrea.

Malgrat alguns insinuaven que amb la situació de crisi que viu l'empresa segur que teniem el número guanyador, seguim com sempre.... "optimistes" malgrat la sort no ens acompanyi (tot i que jo he de confessar que no tinc cap mena d'esperança que mai més em toqui la Grossa de Nadal, perquè ja em va tocar una vegada i no van ser diners el que vaig recollir...)

I optimisme és el que ens ha transmés el president del patronat de l'empresa durant el seu breu, però molt breu, discurs per felicitar-nos el Nadal. Ho sento, però sentir que "malgrat la crisi nosaltres i les nostres empreses participades han tingut beneficis" m'ha fet sentir que no s'ens valora prou com a persones, perquè podem tenir beneficis però aquest any uns quinze companys han "deixat" l'empresa i ni menció.....i la cosa seguirà (aquesta serà una altre loteria).

Apa, i tot seguit a veure cava i menjar neules i torrons (què lluny queden aquells piscolabis de Nadal el 24 al migdia ple de canapès, truites, croquetes i cava Juvé i Camps!).

En tot cas, BON NADAL A TOTS I QUE EL 2010 ENS PORTI ELS NOSTRES MILLORS DESITJOS.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada