12.12.09

Perdent la memòria....3

Com a mínim avui m'he autoavaluat i sembla que no estic seguint cap procès de pèrdua de memòria seriós....

Que segons diuen els metges en els seus blogs, el meu cas és molt comú, i que respon a que estic "estressada" o com diria la saviessa popular "tinc el cap a quarts de quinze".

L'autoavaluació l'he fet seguint el test de Pfeiffer (el podeu trobar a audioconsejosmedicos), i tot i que també n'hi ha un que s'en diu de Lobo, jo ja no l'he fet (he quedat satisfeta amb el resultat del primer).

De totes maneres, estic portant una agenda en línia, que m'envia missatges al correu electrònic per recordar-me les coses que apunto, faig llistes amb coses a fer, comprar, etc., i intento no còrrer tant (ni de cames ni de cap).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada