3.12.09

Perdent la memòria...2

Avui m'he enfadat molt amb mi mateixa a les 7:20 hores del matí. Tot just quan posava la mà sobre la nova maneta de la porta del carrer...

...Com un flaix, m'ha vingut a la memòria que ahir a la tarde havia d'anar a una reunió de l'escola de la nena.... I EM VAIG OBLIDAR PER COMPLERT!

Quina ràbia! Com m'ha pogut passar????? Mai no havia tingut un oblit així....

I ara a més, fer una disculpa convincent a l'escola (tenia molta feina imprevista i em vaig haver de quedar) i sobretot, no comentar la veritat davant la nena... que tot ho xerra a la mestra (ja començo a tenir secrets per la família...).

Realment, he de fer alguna cosa....

1 comentari:

  1. No et possis predres al fetge.

    T'anava a donar una sèrie de consells, però ara mateix no em vénen a la memòria, serà cosa de l'edat

    ResponElimina