19.8.11

Port Aventurintzant-me

Dijous 18 d'agost. Primer dia a Port Aventura (i això que porta 15 anys en funcionament!!!!).

Com que no sóc gaire amiga de les grans atraccions com el dragon khan o l'huracán (lo meu és més el tiovivo i com a molt els autosdexoc....) tampoc he trobat a faltar en tot aquest temps no ha ver trepitjat aquest parc temàtic.

Però ahir, m'en vaig anar amb les nenes i els meus pares. Aquests últims, portaven dies amb ganes d'anar-hi. Els feia molta il·lusió tornar per segona vegada (i última, segons han dit), però aquest cop amb les seves nétes i veure-les gaudir.

Perquè a més, va ser així, van gaudir molt (atraccions amunt i avall i espectacles), malgrat la calor suportable i les cues acceptables. De fet, hi vam estar 11 hores (que és diu ràpid, però no ho és tan quan vas tot el dia a peu amb dos marreques de 6 i 4), i si bé quan van pujar al cotxe es van dormir, durant el dia van donar poques mostres de cansament.

Jo com no, vaig pujar a quasi totes les atraccions que elles (per acompanyar, je, je, je), i he de reconèixer que en alguna vaig pensar en un primer moment: PER QUÈ NO ELS HI HE DIT QUE NO PODIEN PUJAR????, però després..... GUAU!! he cridat com la que més i apa, a descarregar adrenalina....

Un bon dia, i he de dir que m'han quedat ganes de tornar..... a un parc temàtic (sigui aquest o Eurodisney, for instance....) encara que voldré fer nit, per no perdrem res de res.

3 comentaris:

  1. Jo tp havia anat mai a Port Aventura fins aquest maig. A mi les atraccions no em van matar massa, xò s'ha de reconéixer que està molt ben muntat.

    Me n'alegro molt que anés tan bé i que hagi servir per treure adrenalina.

    ResponElimina
  2. Jo visc a Reus i no hi he anat mai, imagina!!... La veritat és que no m'atrau massa i com l'economia tampoc ajuda doncs...

    Ara bé, amb les dues nenes, segur que ho heu passat genial! :-))

    ResponElimina
  3. Rits/Assumpta, si que ens ho vam passar bé, i ja se sap, per les nenes.... quasi tot. Ara, certament, pica a la butxaca... però com que aquestes vacances no hem fet res, doncs mita....

    ResponElimina