12.9.11

Primer dia d'escola

Són poc més de les 6 del matí, i ja estic llesta per anar a la feina.....

Tot un rècord, tenint en compte que he de sortir de casa a les 7 per poder entrar a treballar a dos quarts de 8.

I no és que sigui previsora, no, és que m'he despertat a les 5:30 convençuda que ha sonat el despertador i que eren les 6:30 hores.... (això és el que passa per mirar el rellotge a les fosques que està a la tauleta del J., i fer-ho sense posar-me les ulleres. Ho confesso, sóc bastant miop....).

Tot plegat deu ser que les nenes ahir em van transmetre la seva emoció per començar avui un nou curs, estrenar cartera o mitjons, i jo un nou horari, que em permetrà recollir-les dues tardes a la setmana, i això tan a elles com a mi ens fa molta il·lusió.

Tot plegat deu ser, que el cansament i els nervis de tants dies d'hospital i el no dormir d'una tirada per les nits m'han fet la seva pròpia jugada.

Tan se val. Avui arribaré a l'hora i amb aquest post fet.

Bon primer dia d'escola, per nens i pares! Comença el curs 2011-12! Que vagi bé!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada