24.2.11

Maldites màquines de vending! (tercera part)

Ja hi som de nou!


Gggrgrrrrr.... (per cert, ja sé que hauria de titular tots aquests posts com Maleïdes*****, però és que quan m'enfado molt i molt, em surt la meva personalitat catallana i faig aquestes barreges entre castellà i català segurament inacceptables però reals).


Avui m'he quedat sense bastonets de pa! Però per sort no he perdut ni un euro. Senzillament, a una màquina s'havien acabat, i a l'altre, només els podies aconseguir si tenies l'import exacte: 65 cts. (ni un més ni un menys)....., i és clar, com que sóc rica i tinc UN EURO (només un, però en una sola moneda, res de xavalla a la cartera, ni 10 cèntims, ni 5, ni cap altre moneda.... les guardo totes en una guardiola i així descarrego de pes la meva bossa de mà.....).... Massa difícil deixar ahir la màquina preparada amb canvi, oi?????

Ara puc entendre com es deuen sentir aquests rics, rics, rics que no poden comprar res de res a un botiga quan volen pagar trinco trinco amb billets de 500 € i no els hi accepten, per si són falsos, és clar.....

Per passar la gana he hagut de devorar unes trufes que tinc amagades al calaix de la meva taula per després del cafè.....(psssss, no ho digueu a ningú).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada