16.2.11

Maldites màquines de vending! (segona part)

Sembla un tema recorrent en el meu petit món: AVUI HE TORNAT A TENIR PROBLEMES AMB LA MÀQUINA DE VENDING! (vegeu post anterior).

Avui no he estat atracada a mà armada. Pitjor. La màquina ha volgut llevar-me "el meu dret a decidir".... Per quins set sous ELLA ha de DIR-ME de quin gust ha de ser el bocata que vull comprar????

Potser no hi ha gaire diferiència entre el gust del de pernil i el de tonyina ..... però si jo vull creure que el de tonyina és de tonyina, i que en aquell moment vull un bocata de TONYINA i no un de PERNIL... per què no el puc seleccionar quan dins la màquina hi ha un bocata de TONYINAAAAAAAAAAAA?????

Doncs molt fàcil, perquè el repostador de la màquina ha tret la seva vessant més artística i ha pensat: en aquestes dues línies del vending van els bocates, doncs omplim-ho fent escala de colors, un de rosa (pernil) un blau (tonyina), un de rosa un de blau, un de rosa un de blau.... i així fins a completar les dues fileres.... GRAN IDEA!

Així m'he quedat jo, sense bocata, perquè no he volgut menjar-me un de PERNIL... tan a prop que tenia el de tonyina.......

Per evitar que em prenguessin per boja amagada darrera la paperera al costat de la màquina esperant que algú volgués menjar-se el bocata de pernil, he decidit posar en marxa el pla B: anar a buscar l'altre màquina de vending de la feina a veure si tenia sort i em tocava el bocata de tonyina....i EUREKA! l'he aconseguit.....

Però em pregunto, que hi hagi una filera de cada és demanar massa?

2 comentaris:

  1. Fa uns anys, a un lloc on anàvem a fer un curset, el primer dia la màquina tenia els productes caducats!! Varem posar el crit al cel, varem anar a secretaria i no sé com però ens van tornar els calers... Al segon dia ningú s'atrevia a agafar res... Al tercer dia van anar a canviar els productes... Sembla mentida...

    Per cert... l'empleat aquest que ha anat fent un de tonyina, un de pernil, un de tonyina, un de pernil, un de tonyina... quina poca gràcia el tio!!

    I que has fet amb el bocata de pernil? No l'hauràs pas tirat, oi? Suposo que l'hauràs revenut o regalat :-)

    ResponElimina
  2. No he tirat res, ni he agafat cap bocata de la màquina, anomenem-la 1. He posat en marxa el pla B. He anat a cercar la màquina 2, i allà el primer bocata que hi havia a la línia era de tonyina, així que l'he agafat.

    ResponElimina