24.11.10

Manual de la bona esposa

Avui un refregit comentat d'una sèrie d'imatges que em va fer arribar la meva cosina. Em sembla un document d'alt valor per les dones de tots els temps.

Mireu i penseu! (per cert, m'encanta l'estètica retro).


Comença bé, oi? Apareixen els termes felicitat somni (interpretació pròpia, és clar).


Això és el que voldria jo, planejar amb temps el sopar... no com ara, tot a l'últim moment. Així em queda la majoria dels dies.... No em podrien dir com planificar?


Algú dubta de lo mona que estic jo per casa? No em cal abitllar-me especialment....Descansar? no em cal (total, porto aixecada des de les 6:30 hores del matí i a les 20 hores, només porto tres hores de la segona jornada laboral). 


 Dolça i interessant?... je, je, je.... què pot tenir d'interessant parlar de les feines de casa?


Ja, ja ho sé que ho hauria de fer més sovint, i si seguis les pautes que dóna la vinyeta segur que tindria la casa "como los chorros del oro".


Ufff! No tinc paraules.


Missió impossible.... elles prefereixen pintar fins l'últim moment amb tèmperes.....


Menys mal que no passo l'aspiradora, i la rentadora està al safareig......


Apa, més felicitat injustificada! (encara que en el fons hauria de ser així, segur que jo em trobaria més relaxada).


Això si que ho faig....


Evident, total jo si sortís no em divertiria gens.... només pensaria en els que s'han quedat a casa....


Total no hi ha temps.... hem de sopar, recollir, posar les nenes a dormir, veure la tele.....
 

I tant!


Ho posaré en pràctica!

No em sento quasi gens identificada amb el que passa a casa meva, però amb una petita renovació i modernització de l'estètica, conec uns quants casos de parelles que no difereixen tant d'aquesta guia del 1953.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada