15.6.10

La fortuna em sonriu...

... i aquest matí, abans de començar a treballar, ja havia rebut, mitjançant transferències vàries des del BBVA, la bonica quantitat de 10.980,65 €... No està mal, eh?

Durant el dia han continuat els ingressos, però ja no eren del BBVA sino del Banc d'Espanya (en porto uns 12.000€ més, és nota on hi ha pasta....).

La història, però, ja va començar ahir, encara que en tot el dia només vaig poder acumular la xifra de 9.000€ (també gràcies a les transferències de desconeguts des del BBVA).

Es veu, que tota aquesta "bona gent" ha llegit el meu post de dona estalviadora, i volen ajudar-me en la meva tasca.....

Només els hi puc dir: Gràcies!

Ara... que és una mica estrany que tots em demanin de confirmar el meu compte corrent, oi?

No serà un SPAM escurabutxaques?????? ai, ai, ai......
Hi ha algú que hi pica??????? Suposo que sí, però no m'ho puc creure... són tant evidents....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada