12.4.11

Actualitzacions....

Han passat els dies, i les coses canvien o rebo més informacions. Aprofito la meva hora de dinar (mentre no tingui el meu ordinador a casa) per fer un breu post.

Primer. Es veu que els de les màquines de vending van llegir el meu post, i ara ja tenim dos fileres de bocates: una pels de pernil i una pel de tonyina. Bien!!!!!!!

Segon. Aquesta dèria meva de tenir xocolata a la feina, és una cosa bona. Ho avalen uns quants informes, entre ells un que han publicat els d'Eroski Consumer: Xocolata, pecat o plaer saludable? Hummm, plaer saludable, sense cap mena de dubte. Estic d'acord amb l'article: la millor és la negra, negra.

Tercer. Després de quasi cinc mesos sense passar per les mans de l'osteòpata, hi he de tornar. La ciàtica ha fet de nou acte d'aparició i les vèrtebres que m'aguanten el cap només saben que dir crec, crec, crec i quetecrec.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada