19.4.11

Cansada...

...Estic cansada, extremadament cansada (sobretot físicament, però també de cap, i la meva cara ho reflecteix al 100 per 100 i tothom em diu: fas cara de cansada? estàs preocupada? no has dormit?)... perquè....

....potser és que porto unes quantes nits seguides que no dormo d'una tirada (coses de l'enuresi infantil)...

...potser és que ja no aguanto sortir de nit a sopar amb les amigues (total a la una ja estava a casa)....

...potser és que treballo moltes hores...

...potser és que em passo el dia asseguda...

...potser és que vull portar talons i no hauria...

...potser és que vull (he, del verb haver de) fer moltes coses i no trobo un moment per escarxofar-me al sofà...

...potser és que penso massa i pel meu cap corren projectes i idees amunt i avall sense parar...

...potser és que anar a comprar amb carro i les nenes en bicicleta i patins no és una bona idea....

...potser és que no hauria d'escriure tan a l'ordinador...

...potser és que estem a la primavera i m'ha afectat la famosa astènia...

...potser és que vull estar per tot i per tots...

...potser és que ja tinc una edat...

...potser és que sóc molt autoexigent....

...potser és que encara no funciona bé l'ordinador de casa i he de batallar amb els serveis tècnics...

...potser.....

Hi han tants potsers, que llegint-los ara un darrera de l'altre, no m'estranya que estigui cansada! (clar que segur que ni més ni menys que qualsevol altre, però a mi, ara amb 42 anys a l'esquena, me'ls noto més).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada